Najčešća pitanja | Posao | Mapa sajta | Štampaj

Najčešća pitanja

Poštovani priljatelji,
ukoliko postoji neko pitanje na koje nemate odgovor, a ne možete da ga formulišete, pokušajte na ovoj strani. Tu se nalaze pitanja i odgovori koji su najviše zastupljeni kod ovakvog načina kupovine.
Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, slobodno nas možete kontaktirati na webnarudzbenice@emmi.rs

 



1. Da li mogu da platim proizvode u Emmi web shopu platnim / kreditnim karticama i kojim?

U Emmi web šopu kupljene proizvode za sada niste u mogućnosti da platite platnim/kreditnim karticama. Nadamo se da će i ova opcija uskoro biti dostupna u našoj zemlji i biće nam drago da Vas među prvima obavestimo o ovim mogučnostima. Platnim/kreditnim karticama moguće je plaćati u svim našim radnjama. Spisak radnji možete pogledati klikom ovde.

2. Da li je poštarina uključena u cenu?

Ukoliko vrednost porudzbine prelazi iznos od 2000din isporuka je besplatna. Za manje iznose troškovi isporuke iznose 190 din.

3. Kad sam poručivao proizvod kod Vas, zaboravio sam da naznačim način plaćanja (transporta). Da li će taj proizvod stići na moju adresu, a ako neće, šta da uradim?

Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja (označeni su *) naš program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

4. Registrovan sam kao Vaš kupac i kupovao sam kod Vas, međutim, morao sam da promenim Internet provajdera. Da li novonastala situacija donosi neke promene, tj. šta treba da radim u ovom slučaju?

Najbolje rešenje je da nas obavestite o tome i ponovo se registrujete sa novom e-mail adresom. Ili nas možete kontaktirati kako bismo izvršili preregistraciju. Sve drugo, ostaje isto.

5. Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?

Možete platiti sa računa firme. Potrebno je da u okviru načina plaćanja odaberete opciju virmansko plaćanje (ili plaćanje preko računa), popunite nalog za prenos i izvršite prenos sredstava.

6. Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?

U ovom slučaju, potrebno je da nam što pre obavestite kako bi stornirali Vašu porudžbenice. Možete nas obavestiti preko email adrese ili preko call centra.

7. Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?

Da, postoji mogućnost zamene oštećene robe, a način i uslovi pod kojima se to može uraditi detaljno su opisani ovde. U ovakvim slučajevima, najbolje je da nas odmah kontaktirate putem call centra.

8. Da li mogu karticom da platim na rate, na koliko, i da li se tada cena koju treba da platim menja?

Na našem sajtu plaćanje platnim karticama još uvek nije moguće, samim tim ni plaćanje karticom na rate. Platnim/kreditnim karticama moguće je plaćati u svim našim radnjama.

9. Da li je moguća isporuka van Srbije?

Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije. Ukoliko zaživi i ova opcija, bićete blagovremeno obavešteni na našem sajtu.

10. Želim da obradujem nekog i pošaljem mu poklon na kućnu adresu. Da li je to moguće, i na koji način?

Dovoljno je da izaberete željeni proizvod i u napomeni porudžbine upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ono na šta trebate obratiti pažnju je da nikako ne smete odabrati plaćanje pouzećem jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon. Zato odaberite neki drugi način plaćanja. Čim budemo proknjižili Vašu uplatu poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

11. Imam tekući račun u banci. Da li mogu online da kupim proizvode preko tog računa?

Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Uplatnicom / nalogom za prenos unesete podatke u Vaš sistem i platite. Ukoliko želite da lično platite u banci, a opet sa Vašeg tekućeg računa, onda opet odaberete način placanja Uplatnicom/nalogom za prenos odštampate ili prepišete podatke, ponesete ih sa sobom i uplatite lično u banci nalogom za prenos sa Vašeg tekućeg računa.

12. Kako da znam da sam sigurno obavio poručivanje?

Kada kliknete na dugme „Poruči“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda porudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili, cenom i datumom kada će proizvodi biti spremni za slanje.

13. Zaboravio sam lozinku za logovanje. Šta da radim?

Sve što je potrebno je da prvo upišete Vaš Username i kliknete na link „Zaboravili ste lozinku? Kliknite ovde“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moćićete nesmetano da koristite naše usluge.

14. Zaboravio sam username za logovanje. Šta da radim?

Ukoliko ste zaboravili svoj username, kontaktirajte nas putem e-maila, predočite problem i zahtev da Vam pošaljemo korisničko ime sa kojim ste se registrovali na našem sajtu. Ovom prilikom potrebno je da nam dostavite što više ličnih podataka (ime, prezime, e-mail adresu, jmbg i sl.) kako bismo Vas lakše pronašli u bazi i bili sigurni u jedinstvenost podataka.

15. Uneo sam pogrešan podatak o sebi i tek kasnije uvideo grešku. Kako mogu to da ispravim?

Svoje podatke možete menjati kada se sa svojim korisničkim imenom i lozinkom ulogujete na naš sajt i pristupite stranici moj profil. Na ovom mestu, takođe, možete menjati i druge podatke vezane lično za Vas, pregledati svoje porudžbine, njihove statuse kao i omiljene proizvode.

16. Da li mogu online da naručim proizvod, a da ga negde lično preuzmem?

Da, možete preuzeti u nekoj od naših radnji. Potrebno je samo da prilikom poručivanja naglasite gde želite preuzeti proizvod.

17. Koliko dugo važi moja rezervacija?

Robu koju poručite preko našeg sajta, čuvaćemo na rezervaciji 3 dana. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. U ovom roku, robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira ako se cena u međuvremenu promenila.
Naravno, ovo važi za sve porudžbine kod kojih se očekuje prvobitna uplata. U slučaju da plaćate pouzećem, robu vam šaljemo prvom isporukom (u zavisnosti od samog roka isporuke poručenih artikala). U slučaju plaćanja putem kredita, ako je kredit odobren, robu dobijate odmah nakon uplate na naš račun od strane banke.

Za više informacija možete nas kontaktirati na webnarudzbenice@emmi.rs.